Als u een vraag heeft dan kunt u op verschillende plekken terrecht voor informatie.
Heeft u een vraag over hoe laat de bus rijdt, waar deze op aan sluit, en andere zaken die te maken hebben met het plannen van de reis. Dan kunt u het beste terrecht bij 9292. U kunt digitaal uw reis plannen van deur tot deur. Ook kunnen zij u telefonisch helpen met uw reis. Hiervoor kunt u het nummer 0909-9292 bellen (€ 0,90 p/m, max € 18,-). 9292 is een samenwerking tussen alle OV-bedrijven in Nederland. Klik op het logo om naar hun site te gaan:
|
Heeft u een klacht of opmerking over de uitvoering van de dienstregeling. Dan kunt u het beste contact opnemen met vervoersbedrijf Arriva. Als u direct antwoord wil op uw vraag kunt u ze bellen op het nummer 0900-2022022 (2ct./min + 4,5ct. starttarief). Ook kan Arriva u helpen met problemen met uw OV-chipkaart. Zoals geld terug krijgen als u bent vergeten uit te checken. Arriva geeft vragen/klachten ook aan ons door. Arriva is daarnaast ook goed bereikbaar op twitter via @arriva_nl. Voor alle contactmogelijkheden kunt u op het logo van Arriva klikken:
|
Voor overige vragen, zoals suggesties voor de buurtbus, sponsoring of andere vragen die betrekking hebben tot de buurtbusvereniging kunt u ons bereiken door onderstaand contactformulier in te vullen. Wij doen ons best om zo spoedig mogelijk antwoord te geven op uw vraag.
|